HET REPUBLIKEINS GENOOTSCHAP

 

De Amsterdamse stadszender AT5 heeft dit weekend op last van de Rijksvoorlichtingsdienst zeker twee foto´s en een video van de website verwijderd waarop leden van de Koninklijke familie figureren.
De RVD probeert al jaren om de vrijheden van de pers via gerechtelijke weg in te perken.
Ook AT5 haalde de ogenschijnlijk onschuldige beelden van Máxima en Willem-Alexander
uiteindelijk toch van de site.




Redactioneel, De Pers, 5 juli 2008.

____________